Sfaturi de marketing online
De ce este important marketingul digital?
Vechile strategii de marketing au funcționat atât de mult încât poate fi greu de imaginat de ce marketingul digital este atât de necesar pentru succesul unei afaceri. Astăzi, mulți oameni își folosesc dispozitivele mobile pentru a căuta pe internet. Consumatorii preferă să navigheze online, uneori chiar să consulte trei sau mai multe site-uri web, înainte de a decide să cumpere un articol. Dacă afacerea ta nu este ușor accesibilă online, vei rata mulți clienți, în special cei cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani.
Afacerea ta va rămâne probabil în urmă dacă nu ai parte de suficient marketing digital. Din ce în ce mai multe companii adoptă marketingul digital ca parte centrală a afacerii lor și depun mult timp, efort și bani în creșterea prezenței lor online. Concurenții tăi vor trece rapid pe lângă tine dacă compania ta nu folosește în mod corespunzător marketingul digital.
Promovează o prezență personală și de afaceri
Ar trebui să promovezi o prezență personală, pe lângă faptul că afacerea ta are o prezență digitală puternică. Oamenii sunt mai predispuși să se intereseze de compania ta dacă știu și le place cine ești. Mulți proprietari de afaceri sau aspiranți proprietari de afaceri încep bloguri sau profiluri de rețele sociale. Ei lucrează pentru a dezvolta un public, deoarece publicul care își citește postările personale poate deveni începutul audienței pentru produsul tău. Acest lucru te ajută să ai un grup mare de oameni care sunt înclinați să te sprijine odată ce sunt gata să înceapă să-ți achizționeze produsul sau serviciul.
Fii autentic online
Reflexul inițial al multor persoane cu o campanie de marketing este să descrie de ce produsul lor este cel mai bun și de ce sunt incredibili. Agențiile creative vă vor spune că nu așa veți putea rămâne în mintea clientului final. În lumea digitală, această strategie este neatrăgătoare și nu va atrage consumatorii către compania ta. Este mai probabil ca oamenii să te găsească enervant și impersonal, reducând șansele ca ei să-ți cumpere produsele sau să-ți folosească serviciile. Este eficient să fii autentic și onest online. Este mai probabil ca oamenii să se simtă conectați cu tine și cu afacerea ta dacă îți cunosc motivațiile și obiectivele. Când oamenii se simt conectați cu tine, vor simți o loialitate care îi va încuraja să-ți susțină afacerea.
Investește timp în social media și rețele sociale
Rețelele de socializare de tot felul au preluat internetul. Facebook, Twitter, Instagram și alte platforme au fost adoptate de milioane de oameni din întreaga lume, așa că este important să investești timp în dezvoltarea prezenței tale pe rețelele sociale . Rețelele de socializare te vor ajuta să ajungi la un public extrem de larg și îi va oferi oportunitatea de a afla mai multe despre compania ta într-un mod simplu.
Rețelele sociale sunt vitale pentru afacerea ta, deoarece îți oferă posibilitatea de a crea conexiuni cu afaceri similare. A avea relații cu alte companii te poate ajuta să înveți cum să-ți dezvolți brandul și poate ajunge să facă conexiuni benefice în continuare.
Mulți oameni cred că rețelele sociale ar trebui să fie un loc liber. Deși acest lucru este valabil pentru utilizatorii obișnuiți, nu este valabil pentru companii. Rețelele sociale devin competitive pe măsură ce tot mai multe companii încep să le folosească pentru a găsi un public. Dacă vrei să ai succes digital, va trebui să cheltuiești niște bani pentru a te asigura că oamenii sunt atrași de pagina ta și că te poți remarca de concurență. Găsirea celor mai bune servicii de social media marketing te va ajuta în această problemă. Twitter, LinkedIn și Facebook au toate programe de publicitate pe care le poți achiziționa pentru a face marketingul digital mai eficient pentru afacerea ta.
Interacționează cu alții pe rețelele sociale
Prezența ta în rețelele sociale nu ar trebui să fie doar despre crearea propriilor postări. Asigură-te că distribui articole sau alte postări pe care le consideri relevante pentru afacerea ta și interesante pentru cititori. Pe lângă distribuirea postărilor, ar trebui să răspunzi și la comentariile oamenilor. Interacționarea cu ei te va face să pari mai personal și îi va face pe oameni să se simtă conectați cu tine. Oamenii apreciază să se simtă ca și cum cineva le acordă atenție și le pasă de opiniile lor.
Acordă atenție optimizării pentru motoarele de căutare
Oamenii trebuie să te găsească pentru a afla despre prezența ta digitală. Aici intervin serviciile companiilor de top SEO. Acestea te asigură că te remarci în spațiul digital online aglomerat. Poate fi ușor să uiți de importanța unei căutări pe web, dar dacă oamenii trebuie să parcurgă șase pagini de rezultate înainte de a-ți găsi site-ul web, nu vei putea dezvolta o audiență mare. Există diverse strategii pentru a te asigura că site-ul web al companiei tale apare mai devreme decât mai târziu. Fă-ți un plan despre cum vei deveni un rezultat de top pe motoarele de căutare.
Pași pentru a-ți dezvolta marketingul digital
Începerea procesului de marketing digital poate fi descurajantă și copleșitoare. Internetul este un loc vast și aparent fără sfârșit. Urmeză aceste sfaturi pentru a începe planul de marketing digital:
- Găsește-ți un nume de domeniu și obține găzduire web. Încearcă să utilizezi numele companiei tale ca nume de domeniu, astfel încât oamenii care caută online să te poată găsi cu ușurință.
- Alege o platformă de site. Cel mai bun lucru despre platformele de management de conținut este că nu trebuie să înveți nici un limbaj nou de programare web pentru a-ți face un nume în marketingul digital. WordPress este o platformă de încredere care este ușor de utilizat chiar dacă este pentru prima dată. Are multe setări diferite și este o opțiune accesibilă, mai ales dacă afacerea ta este la început. În afară de WordPress, există o serie de soluții CMS pe care le poți explora în funcție de nevoiletale de afaceri.
- Proiectează-ți site-ul web. Lucrează și reproiectează site-ul tău web pentru a te asigura că site-ul tău este atrăgător și intrigant. Cu toate acestea, trebuie, de asemenea, să eviți să complici prea mult, deoarece utilizatorii vor pleca dacă devin frustrați de navigare. Deși poți opta oricând pentru servicii de reproiectare a site-ului web dacă apare o astfel de situație, cel mai bine este să încerci să o faci cât mai corect posibil de la prima încercare. Videoclipurile devin populare online, așa că adăugarea unui videoclip sau a altor tipuri de conținut media împreună cu conținutul tău poate menține oamenii interesați pe site.
- Construiește-ți marca. Nenumărate companii au obținut succes la nivel mondial deoarece și-au transformat cu succes marca în ceva recunoscut. Rețelele sociale sunt o modalitate bună de a începe să îți răspândești marca și să interacționezi cu un public larg și variat. Pentru a-ți construi marca, trebuie, de asemenea, să stabilești încredere în rândul publicului tău. Aproximativ 90% dintre oameni susțin că au mai multe șanse să aibă încredere în informațiile despre un produs sau serviciu dacă provin de la cineva pe care îl cunosc. Publicul tău original poate deveni una dintre cele mai eficiente moduri de a îți răspândi marca și de a-ți extinde afacerea.
Concentreă-te pe marketingul digital
Marketingul digital este o modalitate excelentă de a îți extinde afacerea. Pașii de bază pentru o afacere de succes includ adăugarea de noi clienți, păstrarea clienților vechi, reducerea costurilor și creșterea vânzărilor. Marketingul digital este cel mai bun mod de a ajunge la cea mai mare cantitate de oameni plătind cea mai mică sumă de bani. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a păstra clienții, deoarece poți continua să îi atragi prin prezența ta online.
Unul dintre cele mai importante elemente ale creării unei prezențe online este designul web pentru care optezi. Poți face cele mai bune alegeri pentru marca ta alegând să lucrezi cu firme de design de site-uri web care se vor asigura că povestea unică a mărcii tale este reflectată online. Nu este un proces simplu, dar alocarea timpului pentru a construi și a lucra la marketingul digital poate fi factorul care va duce afacerea ta către succes.