Dacă deții un site web, știi cât de important este pentru utilizatori să se conecteze cu tine și cu marca ta. Pentru a intra în legătură cu vizitatorii, designul site-ului tău ar trebui să fie simplu și ușor de utilizat. Dar dacă nu este? Ar trebui să optezi pentru o reproiectare a site-ului web? Ar trebui să cauți serviciile agențiilor de creație disponibile pe piață? Ar trebui să optezi pentru o reînnoire a designului și a conținutului site-ului tău?
Îmbunătățește-ți prezența online cu reproiectarea site-ului
La lansarea recentă a reproiectării site-ului New York Times, Ian Adelman, directorul de design digital pentru Times , a declarat: „Am luat într-adevăr poziția fundamentală pentru ca această experiență (reproiectare) să fie făcută pentru a fi utilizată pe dispozitive tactile. Serios, din ce în ce mai multe companii se gândesc la reproiectarea site-ului ca la un pas crucial pentru afacerea lor.”
Tendințe emergente în design
Este foarte important ca proprietarii de afaceri să investească în modele mai noi și ușor de utilizat pentru a fi la curent cu tendințele emergente ale lumii web. În ultimul deceniu, multe noi tendințe au apărut și au un impact uriaș asupra spectatorilor. Să aruncăm o privire la cele mai răspândite tendințe ale vremurilor actuale.
>> Responsive Web Design (RWD)
Cum face designul web responsiv un site web mai bun? Pe vremuri (circa 2010) existau două versiuni diferite ale unui site web; versiunea desktop și versiunea mobilă. Dar acum dezvoltatorii web își concentrează eforturile pe crearea unui design web receptiv. Chiar și cele mai multe dintre platformele CMS acceptă astăzi designul web responsive pentru a oferi companiilor o cârjă pentru a concura cu site-uri web personalizate, dar receptive. Numiți-o rezultatul utilizării generoase a tabletelor sau smartphone-urilor, dar această nouă tendință de design web estompează experiența de proiectare și codare pentru dispozitive mobile, precum și pentru desktop.
>> Aplicații mobile
Proeminența aplicațiilor mobile a reînviat designul site-ului web atât în ceea ce privește funcționalitatea, cât și interfața cu utilizatorul. Cu Android și iOS, dezvoltatorii lucrează din greu pentru a sprijini tranzițiile mai noi de design și pentru a oferi o experiență puternică a aplicației pentru utilizatorii de telefonie mobilă.
>> HTML5
HTML5 ajută la crearea unui design web receptiv. Dezvoltatorii de site-uri web pot aduce mai multe funcționalități introducând funcții noi și interactive. Cu ajutorul diferitelor taguri (header, footer, section etc.), organizarea conținutului se îmbunătățește ceea ce face indexarea mai ușoară pentru motoarele de căutare. O caracteristică destul de prietenoasă cu SEO!
>> Afișaj Retina și rezoluții 4K
Afișajul Retina este o înflorire majoră în tehnologia ecranelor, adăugând estetică vizuală și claritate ecranului cu o densitate mare de pixeli. Ecranul Retina de la Apple oferă un ecran de 960 x 640 de pixeli pe iPhone 4S. Rezoluția de 326 de pixeli pe inch permite ochiului uman să distingă pixelii pe un ecran mic.
>> Browsere OS
Chrome OS este un sistem de operare ușor și este perfect pentru tablete și dispozitive mobile. Este mai rapid decât orice alt sistem de operare și este încărcat cu funcții antivirus pentru a combate amenințările de securitate emergente. O actualizare a Canalului pentru dezvoltatori a sistemului de operare Chrome a introdus îmbunătățiri suplimentare sistemului de operare. Firefox OS este construit în principal pe HTML5 și profită din plin de platformă. Datorită performanței îmbunătățite a aplicației, mulți dezvoltatori de aplicații mobile îi acordă atenție.
>> Clasamentul motoarelor de căutare
Poate deveni deranjant pentru designeri să elaboreze un plan de design precis pentru un site, având ca scop o clasare bună. De exemplu, trebuie să știți că site-urile bazate pe grafice și mai puțin conținut nu dau rezultate bune pe motoarele de căutare.
>> Navigare
Este posibil să afectați negativ experiența utilizatorilor până când faceți din navigare un exercițiu simplu. Navigarea ar trebui să fie consecventă pentru ca utilizatorii să navigheze fără probleme pe site. Navigarea în poziție fixă este bună pentru utilizatorii de telefonie mobilă, deoarece se adaptează la rezoluția ecranului.
>> Animație, grafică și tipografie
Unele cele mai recente actualizări ale tendințelor de design web care sunt oferite de companiile de marketing digital sunt efectele jQuery, utilizarea de elemente grafice precum bannere, marcaje, insigne de afișare etc. Tipografia a ocupat un loc central în designul web și este foarte apreciată de public. Din păcate, mulți designeri web încă neglijează importanța tipografiei și nu realizează impactul fonturilor impresionante din familiile majore de fonturi precum serif și sans serif.
>> Infografice
Prezentarea faptelor și cifrelor dvs. într-un aspect de design se numește Infografică. Utilizatorii consideră că este o modalitate interesantă de a afla despre informații și le place să le partajeze în continuare. Un aspect bun cu tipografie adecvată este necesar pentru realizarea de Infografice impresionante. Există diferite tipuri de infografice, de exemplu, diagrame de flux, articole vizualizate, infografice bazate pe statistici, bazate pe procese, bazate pe geografie și infografice bazate pe cronologie.
>> Simplitate
Dacă site-ul dvs. se luptă cu un design prea complex, este posibil să nu servească un scop important afacerii dvs. Cele mai multe design-uri de site-uri web excepționale se laudă cu un design simplu, care servește obiectivelor finale de afaceri ale unui site.
Modificări în comportamentul utilizatorului web
Au existat schimbări vizibile în modul în care utilizatorii interacționează cu web-ul. Se știe că peste 78% dintre utilizatori fac cercetări online de produse. Dar, știați că 85% dintre utilizatori (grupa de vârstă: 25-34 de ani) părăsesc un site web din cauza reclamei irelevante? Deși este posibil să nu cunoaștem motivul evident din spatele acestuia, știm că designul afectează comportamentul utilizatorilor web.
Design Renaissance în Mobile
Din numărul total de vizitatori ai site-ului, aproximativ 25% sunt pe dispozitive mobile. Acest lucru arată că utilizatorii încredințează din ce în ce mai mult telefoanele lor mobile să viziteze un site web. Se simt mai confortabil cu tehnologia mobilă și necesită mai multe funcții ale site-ului web. Utilizatorii se așteaptă ca interfața cu utilizatorul să fie primul lucru pe tablete și smartphone-uri.
Care sunt rezultatele reproiectării unui site web?
Dacă vizitatorii dvs. obișnuiți încă există în detrimentul aspectului învechit al site-ului dvs., probabil că este timpul să știți că site-ul dvs. existent nu corespunde celor mai recente standarde de design. Aici trebuie să vă ridicați, să fiți atent și să căutați printre cele mai bune companii de branding disponibile pe piață.
Ce beneficii obțineți din reproiectarea site-ului? hai sa aflam mai jos.
Experiența utilizatorului:
Experiența utilizatorului se află în fruntea designului site-ului web. Utilizatorii ar trebui să poată experimenta o interacțiune fără întreruperi pe un site web, care poate fi furnizată numai de companiile de top de design de site-uri web . Și dacă o fac, știți că site-ul dvs. s-a livrat cu succes la standardele UX.
A primi atentie:
Cererea pentru companiile de SEO este în creștere dintr-un motiv foarte simplu. Te ajută să ieși în evidență din mulțime. Un proces de reproiectare este creat ținând cont de SEO. Cu cât un site are mai multe funcții eficiente și prietenoase cu SEO pentru utilizatori, cu atât este mai capabil să se afișeze puternic pe Google, Bing și Yahoo.
Optimizare mobil:
Optimizarea mobilă centrată pe utilizator este un obiectiv comun al majorității proceselor de reproiectare a site-urilor web. Promite conectivitate rapidă, optimizare a mărcii, viteză mare de descărcare și performanță îmbunătățită UX și SEO.
Performanța site-ului:
Cu funcții centrate pe utilizator, utilizatorii pot interacționa cu site-ul în mod natural și fără probleme. Un site web proiectat de calitate ajută la construirea încrederii în rândul vizitatorilor și, prin urmare, contribuie la îmbunătățirea performanței site-ului.
Conversii mai mari :
Obținerea unei rate de conversie crescută poate fi obținută printr-un site web reproiectat eficient. Când utilizatorii vizitează un site, ei consideră caracteristicile ca beneficii reale. Este o abordare nouă, care ajută la creșterea conversiilor.
De ce ar trebui să vă reproiectați site-ul?
Un proces de reproiectare este pentru îmbunătățirea experienței utilizatorului cu design și caracteristici moderne. Pentru a ști dacă site-ul tău este proiectat eficient sau nu, pune-ți următoarele întrebări:
- Designul site-ului dvs. web este credibil și construiește autoritate?
- Are tendințe sau caracteristici recente de design?
- Este ușor de utilizat?
- Îți realizează obiectivele de afaceri?
- Și, în cele din urmă, crezi că site-ul tău este depășit?
Dacă există o serie de întrebări la care se răspunde negativ în această listă de verificare a designului web, este timpul să vă reconsiderați designul și strategia site-ului.
Aici, la ROCOM Paradise Agency, oferim servicii de reproiectare a site-ului nostru web unui număr de clienți. Cu o experiență de un deceniu și o cercetare aprofundată, suntem capabili să înțelegem nevoile clienților noștri și să creăm design intuitiv. Serviciile noastre de reproiectare au ajutat la creșterea prezenței online a clienților noștri și a perspectivelor de afaceri. Oferându-le o suită completă de produse, care include chiar și modernizarea site-ului lor cu cele mai recente limbaje de dezvoltare web care fac site-ul prietenos pentru clienți. Recent am reproiectat site-ul celui mai mare institut de cercetare in fonoaudiologie si chirurgie ORL din Europa.
Pentru procesul de reproiectare, ROCOM Paradise Agency a efectuat un scurt audit pentru a înțelege parametrii site-ului IFACFORL, inclusiv structura, designul, etc. Ulterior, a fost dezvoltată o strategie pentru a concepe întregul proces de reproiectare. Ne-am concentrat în principal pe obținerea unui grad de utilizare sporit al site-ului și mai multă implicare a utilizatorilor.
Folosind o abordare inovatoare, am pus mare accent pe estetica vizuală a întregului design. Pentru a evidenția identitatea mărcii, claritatea a fost primul și cel mai important lucru pentru a construi încrederea cu publicul. Site-ul reproiectat este mai valoros și mai popular în rândul vizitatorilor săi. Analizați studiul de caz complet la Institutul de Fonoaudiologie și Chirurgie Funcțională ORL , pentru o imagine mai clară a expertizei noastre.