Strategii SEO pentru îmbunătățirea UX

Strategii SEO pentru îmbunătățirea UX

 

Ceea ce funcționează pentru utilizator funcționează bine și pentru motoarele de căutare! Cu sute de parametri care influențează poziția dvs. în clasament și locul în care site-ul dvs. va apărea în Google, UX sau experiența utilizatorului vă afectează în mod semnificativ poziția în rezultatele căutărilor. De fapt, UX și SEO fac echipă și, când vine vorba de rezultatele căutării, colaborează pentru a vă ajuta, fie în sens pozitiv, fie in sens negativ.

 

ux-indonesia-ywwuOBJy60c-unsplash.webp

Ce este UX?

Experiența utilizatorului este punctul culminant al întâlnirilor unui utilizator cu site-ul dvs. web, de la momentul sosirii până la momentul în care pleacă. Experiența utilizatorului site-ului dvs. web include modul în care arată și funcționează și cât de rapid și ușor pot accesa oamenii informațiile de care au nevoie.

Materialele dvs., inclusiv informațiile text, video și imagini, sunt, de asemenea, o parte a experienței utilizatorului. Utilizatorii nu ar trebui să fie nevoiți să caute informații inutile sau repetitive pentru a găsi ceea ce au nevoie; în schimb, materialul ar trebui să urmărească să ajute utilizatorii să-și atingă obiectivele, oferindu-le informațiile adecvate la momentul potrivit.

Dacă vă întrebați cum să găsiți perspective fidele în vasta lume a comunităților online, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este răspunsul.

Garantați de calitatea serviciilor de marketing digital de top, am adunat aceste patru tactici pentru a vă ajuta să înțelegeți SEO și să obțineți în mod regulat un scor ridicat la căutările Google pentru a vă îmbunătăți UX în mod eficient.

 

 

 businessmen-hands-white-table-with-documents-drafts.webp

#1 Optimizează-ți site-ul web

Site-ul dvs. este responsabil de cât de bine funcționează eforturile dvs. de opmizare SEO. Aspectele tehnice ale îmbunătățirii site-ului web includ, de asemenea, modificări structurale și încărcări mai rapide ale paginilor.

Cele mai rapide rate de conversie din comerțul electronic au loc pe paginile care se încarcă în mai puțin de două secunde.

Deoarece viteza de încărcare a paginii afectează cât de repede se încarcă paginile web atât pe desktop, cât și pe dispozitivele mobile, este esențial să optimizați viteza de încărcare a paginii. Interesul vizitatorilor va scădea și aceștia vor trece la un site web rival dacă încărcarea durează prea mult. Aceeași cercetare a concluzionat, de asemenea, că fiecare secundă suplimentară necesară unei pagini pentru a se încărca duce la o scădere cu 4,42% a retenției vizitatorilor.

Câteva recomandări pentru a accelera timpul de încărcare a paginii sunt următoarele:

  • Eliminați orice scripturi sau coduri inutile.
  • Folosiți imagini simple, optimizate pentru web, în ​​detrimentul formatelor vechi și care ocupă cantități mari (jpeg/jpg nu mai sunt de mult formate agreate) .
  • Utilizați opțiunile de formatare a conținutului pentru a facilita scanarea ușoară a site-ului dvs.

O structură bună a site-ului web este influențată de o varietate de factori, inclusiv numărul de linkuri de site, accesarea cu crawlere îmbunătățită, ierarhia logică, meniul și harta site-ului, pentru a menționa câțiva. De asemenea, este esențial să verificați dacă structura site-ului dvs. este simplă.

 

# 2 Utilizează termeni și cuvinte cheie SEO

Cu aproape 90% din trafic provenind din rezultatele de pe prima pagină a căutărilor Google, nu vă puteți permite să nu fiți acolo, mai ales dacă sunt concurenții dvs.

Cuvintele cheie SEO sunt cuvintele cheie și expresiile pe care le utilizați în conținutul site-ului dvs. pentru a ajuta motoarele de căutare să vă găsească paginile. În consecință, este esențial să utilizați cuvinte cheie SEO, deoarece acestea fac materialul dvs. ușor de găsit online pentru utilizatorii dvs.

Înainte de a vă crea textele SEO, efectuați o cercetare de cuvinte cheie pentru a avea lista de cuvinte cheie SEO pregătită. Asigurați-vă că înțelegeți publicul țintă, dorințele acestuia și cel mai bun mod prin care să-și exprime aceste cerințe. Deoarece există platforme în care indivizii pot scrie pe diverse subiecte, site-urile de social media precum Quora, Reddit și altele asemenea sunt cele mai bune locuri pentru a aduna cuvinte cheie gratuite SEO. Puteți găsi câteva cuvinte cheie și expresii probabile dacă categoria dvs. de produse sau servicii este unul dintre subiecte.

 

#3 Crează conținut, fii la curent cu UX

Ce dorește un vizitator al site-ului web de la această pagină? Există ceva anume, ce încearcă să obțină? Ce speră să realizeze?

Răspunsul dvs. la aceste întrebări vă ajută să organizați conținutul în mod explicit pentru publicul dvs.

Conținutul este cel mai important element în rezultatele motoarelor de căutare. Principalele ingrediente ale conținutului de înaltă calitate sunt informațiile corecte și pertinente, furnizate într-un mod lizibil și scrise din punctele de vedere corecte, folosind un limbaj precis.

Strategiile SEO includ unele sau toate dintre următoarele - conținut non-textual – imagini, GIF-uri, videoclipuri, audio, infografice și podcasturi.

Pe lângă faptul că trebuie să aveți grijă ce să adăugați, de asemenea:

  • Aveți un obiectiv clar al conținutului dvs. și asigurați-vă că există un mesaj clar la pachet sau CTA (Call to action)
  • Folosiți sondaje și instrumente de analiză pentru a vă înțelege publicul țintă
  • Creați un calendar editorial și actualizați-vă conținutul în mod regulat

Pentru a ilustra punctul dvs., de vedere poate fi necesar să vă creați fotografii ocazional. Uneori, aceasta presupune prezentarea datelor într-un grafic pentru a transmite mesajul mai clar sau mai ușor.

 

#4 Acorzi suficientă atenție telefoanelor mobile?

V-ați dat seama că majoritatea traficului pe site-ul web vine acum de pe dispozitive mobile? Aceste date indică faptul că site-ul dvs. web nu funcționează la fel de eficient pe cât ar putea. În plus, afacerea dvs. are de suferit dacă site-ul dvs. web nu funcționează corect.

Crearea unui site web care să funcționeze la fel pe toate dispozitivele mobile nu este întotdeauna simplă. Aceasta explică de ce multe companii își externalizează nevoile de design web către o firmă specializată. Deci, cum poți ști dacă ai nevoie de asistență externă? Iată câteva indicii probabile:

  • Vizualizarea conținutului site-ului dvs. pe telefon nu este nici pe departe distractivă.
  • Site-ul dvs. web nu pare atrăgător pe un iPhone sau un smartphone Android.
  • Vizitatorii se abonează la newsletter-ul tău, dar apoi părăsesc site-ul web fără să se întoarcă.

Materialul tău SEO va avea mai mult succes, iar site-ul tău se va clasa mai sus în rezultatele căutării. Acest lucru se întâmplă atunci când clienții potențiali folosesc cuvintele cheie și expresiile dvs. atunci când căutați, dacă vă optimizați site-ul web pentru a fi adaptat pentru dispozitive mobile atât în ​​formatare, cât și în conținut.

 

Combinând UX și SEO

Fără îndoială, lipsa strategiilor SEO cu impact are un efect semnificativ asupra experienței utilizatorului. Concentrarea asupra modului în care vizitatorii ajung pe site-ul dvs. din rezultatele căutării și experiența lor acolo va fi mai importantă ca niciodată, deoarece Google continuă să-și dezvolte tehnicile de clasificare.

Lăsați ROCOM Paradise Agency să vă vadă site-ul. Colaborăm pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului site-ului dvs., îmbunătățind în același timp clasamentul în motoarele de căutare.

Contactați-ne pentru a începe să integrați designul UX, în efortul dvs. de optimizare SEO pentru a produce rezultate mai bune. Suntem nerăbdători să vă vedem crescând!

 

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii

Stai putin...
Comentariul tau a fost trimis cu succes. Multumim !
Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp dupa revizuire !