Costurile și beneficiile reproiectării site-ului web

Costurile și beneficiile reproiectării site-ului web

Când lansați primul site web, s-ar putea să credeți adesea că sunteți gata. Nu trebuie să vă mai faceți griji: site-ul dvs. este deschis, iar acum trebuie doar să obțineți clienți potențiali.

Dar, ca majoritatea lucrurilor din tehnologie, lucrurile devin vechi. Ele devin învechite și au nevoie de un upgrade pentru a rămâne relevante.

Același lucru se întâmplă cu un site web – CMS-ul pe care l-ați folosit prima dată este depășit acum, conținutul pe care îl utilizați nu este la fel de modern și, sincer, veți avea mai multe găuri în securitate decât pot chiar și cei mai pricepuți dezvoltatori web. astupa.

Prin urmare, este timpul să vă reproiectați site-ul. Dar, înainte de a începe să căutați o companie de web design sau să vă ocupați de acest efort, iată câteva beneficii, precum și costuri, pentru reproiectarea site-ului dvs.

 

Este mai rentabil pe termen lung

Una dintre cele mai mari preocupări atunci când vine vorba de realizarea unui site web este costul. Și acum, trebuie să o faci din nou!

Și, cu siguranță, în timp ce reproiectarea unui site web de la zero ar putea costa până la 5000 EUR, rentabilitatea unei reproiectări este mult mai bună decât v-ați imaginat vreodată.

Vezi, lucrul este că, cu cât site-ul tău este mai vechi, cu atât este împins în jos în SERP-uri. Aceasta înseamnă că nu primiți vizitatori noi și, probabil, îi veți pierde și pe cei pe care îi aveți, ceea ce duce și mai mult la pierderea de clienți potențiali.

Și, dacă nu obțineți clienți potențiali noi, nu puteți converti nicio vânzare și acum pierdeți bani.

Deci, a rămâne relevant devine practic primordial atunci când vine vorba de site-uri web. Cu cât aștepți mai mult, cu atât pierzi mai mulți bani, iar economisirea celor 5000 EUR acum te va face să pierzi de două ori, dacă nu de trei ori mai mult în timpul în care ai fi putut lansa un nou site web, deoarece site-ul tău existent devine învechit.

2.jpg

Îmbunătățește coeziunea identității mărcii

De-a lungul anilor, o companie poate angaja o serie de agenții de branding pentru a ajuta la dezvoltarea unui brand. Acest lucru poate duce la implementarea unui număr de opțiuni de design pe site-ul web de-a lungul anilor, ceea ce poate duce la o lipsă distinctă de coeziune și disonanță a mărcii.

reproiectare a site-ului web vă poate ajuta să faceți un pas înapoi, să aruncați o privire la ceea ce trebuie să fie mesajul mărcii dvs. și apoi să lucrați pentru a pune acel mesaj în prim-plan.

Dacă încă nu sunteți sigur de ce aveți nevoie ca brandul dvs. să fie în concordanță cu mesajele sale, luați în considerare acest lucru: mărcile care prezintă un mesaj unificat în toate aspectele eforturilor lor sunt recompensate cu o creștere de până la 23% a veniturilor !

Și, dacă acesta este premiul pentru a depune un pic de efort în crearea unei identități de brand coezive, atunci acel efort merită foarte mult.

 

Îmbunătățește viteza site-ului

Când spunem că ar trebui să vă reproiectați site-ul web, nu ne referim doar că ar trebui să-l împodobiți cu câteva elemente media noi sau un font mai ciudat. De asemenea, ne referim la faptul că ar trebui să reproiectați sistemele de pe site-ul web care ar putea să-l încetinească.

Una dintre cele mai mari nemulțumiri pe care oamenii (și Google) le au cu site-urile vechi este că acestea sunt foarte lente. Oamenii din ziua de azi chiar nu au timpul sau energia pentru a se ocupa de site-uri web lente și, prin urmare, vor avea tendința de a abandona orice site care se încarcă mai mult de cinci secunde.

Un alt fapt șocant, care reiterează în continuare că oamenilor le plac site-urile rapide, este că un site care se încarcă în 1 secundă are o rată de conversie de 3 ori mai mare decât unul care se încarcă în cinci secunde.
Acest lucru face ca modernizarea unui site web să fie mult mai necesară și este ceva de care veți beneficia cu siguranță dacă alegeți să vă reproiectați site-ul.

 

Îmbunătățește clasamentele SEO și SERP

Cu viteze de încărcare îmbunătățite, SEO și clasamentele dvs. SERP vor vedea, de asemenea, îmbunătățiri.

Nu este un secret pentru nimeni că Google are o preferință pentru site-urile web cu încărcare rapidă. Astfel de site-uri web au o prioritate mult mai mare atunci când sunt indexate și sunt, deopotrivă, mult mai probabil să fie clasate mai sus în SERP-uri.

În plus, reproiectarea site-ului dvs. web vă oferă, de asemenea, șansa de a reevalua și reface practicile SEO și de a introduce altele noi.

Practicile SEO tind să se schimbe la fiecare câțiva ani, pe măsură ce Google lansează din ce în ce mai multe actualizări, iar o companie bună de redesign web ar trebui să vă ajute să urmăriți toate practicile SEO care dau naștere acestor actualizări.

3.jpg

Reîmprospătează strategia de conținut


Probabil ați mai auzit-o pe aceasta înainte – conținutul este rege.

Într-adevăr, mărcile care au blog văd o creștere cu 67% a clienților potențiali generați. Cu un impact atât de puternic asupra generării de clienți potențiali, refacerea strategiei dvs. de conținut ar putea fi doar lucrul care vă lansează marca la următorul nivel.

Acesta este ceva ce o companie bună de dezvoltare web design va ști să folosească în avantajul dvs. Îți vor reproiecta site-ul web pentru a-ți aduce conținutul în prim-plan, făcându-l lucrul pentru care vizitatorii tăi vor reveni și, de acolo, vor începe să se convertească la clienți cu o rată mai mare.

 

Optimizează experiența pe site

Unul dintre principalele motive pentru care ați dori să vă reproiectați site-ul web este că doriți să vă optimizați experiența site-ului. Cu un site web foarte optimizat, nu oferiți doar o experiență excelentă utilizatorilor, ci și dezvoltatorilor.

Adesea, unul dintre cele mai mari obstacole pe care agențiile creative trebuie să le depășească atunci când reproiectează un site web este un sistem de management al conținutului învechit.

Un CMS învechit adesea nu acceptă cele mai recente fonturi sau cele mai recente media, iar dezvoltatorii agenției se vor strădui să implementeze practici SEO mai moderne.

Prin modernizarea CMS-ului dvs. sau înlocuirea celui vechi cu unul nou și modern, deschideți noi căi pentru reproiectare și modernizare, iar acele modele noi, contemporane, ar putea însemna o diferență între un utilizator care se bucură de timpul petrecut pe site-ul dvs. sau să aibă un experiență groaznică și nu se mai întoarce niciodată.

 

Îmbunătățește experiența utilizatorului

4.jpg

Desigur, cu o experiență optimizată a site-ului web, îți îmbunătățești și experiența utilizatorului.

UX a jucat întotdeauna un rol major în satisfacția clienților și a conversiilor. Oamenii vor să se simtă bine atunci când navighează pe site-ul dvs. și nu vor fi prea dornici să rămână cu timpii de încărcare prea mari, conținutul irelevant, o schemă de navigare dezordonată sau oricare dintre celelalte păcate pe care tind să le comită vechile site-uri web.

Astfel, majoritatea mărcilor lucrează din greu pentru a crea o experiență cât mai plăcută pentru utilizatorii lor. Prin reproiectarea site-ului, puteți face un pas înapoi, puteți analiza ceea ce crește experiența utilizatorului și puteți implementa modificări care vor duce în cele din urmă la un UX mai bun și la mai mulți vizitatori.

Utilizarea unui design puternic, cum ar fi designul UI, poate îmbunătăți atractivitatea vizuală și experiența utilizatorului reproiectării site-ului dvs.

 

Mărește capacitatea de răspuns pentru PC și mobil

Una dintre cele mai mari tendințe în zilele noastre când vine vorba de navigarea web este navigarea pe mobil. Peste 58% din tot traficul site-ului web provine de la dispozitivele mobile, ceea ce spune multe despre cât de prolifice sunt dispozitivele mobile în zilele noastre.

Astfel, devine un imperativ absolut ca site-ul dvs. să fie adaptabil pentru mobil. După cum știți, dispozitivele mobile au ecrane mult mai mici și trebuie să vă adaptați site-ul web la acele ecrane mai mici.

Unul dintre cele mai mari păcate pe care le comit site-urile mai vechi este exact acesta – sunt făcute doar pentru desktop și se adaptează prost la ecranele mai mici. Prin reproiectarea site-ului dvs. web având în vedere dispozitivele mobile, vă adresați unei mari majorități a consumatorilor, ceea ce va duce cu siguranță la mai mult trafic și la mai multe conversii.

 

Îmbunătățește securitatea

5.jpg

Un alt păcat principal pe care îl comit de obicei site-urile vechi este o securitate teribilă a site-ului.
De la incidentul scurgerii de date cu Facebook de acum câțiva ani, securitatea datelor a fost luată mult mai în serios.

Dacă aveți o scurgere de date în zilele noastre, nu numai că vă va consolida o reputație negativă, dar vă va duce cu foarte probabil la capătul negativ al unui proces colectiv.

Prin reproiectarea site-ului dvs., căutați, de asemenea, orice breșe de securitate și portițe pe care le puteți avea în sistemul dvs.

CMS-urile mai noi au măsuri de securitate mult mai bune și mult mai puține găuri, așa că refacerea site-ului dvs. acum vă poate scuti de multă durere mai târziu, atunci când hoții cibernetici vin.

 

Mărește conversiile vânzărilor

În cele din urmă, scopul final al reproiectării site-ului dvs. este de a crește numărul de conversii din vânzări.

Îmbunătățiri ale conținutului, îmbunătățiri ale securității, o reproiectare vizuală, o experiență mai bună pentru utilizator – toate acestea au un obiectiv unic: creșterea angajamentului utilizatorilor cu site-ul dvs. și generarea de conversii în vânzări.

Un design vechi și uzat nu poate face acest lucru – doar un strat proaspăt de vopsea și un motor nou-nouț pe site-ul dvs. vor putea atinge acest obiectiv.

 

Costurile reconstruirii unui site web

Corect, acum că am acoperit toate beneficiile reproiectării unui site web, să aruncăm o privire asupra costurilor.

Puțin mai devreme, am aruncat un număr – 5000 EUR pentru o reproiectare completă. Cu toate acestea, asta te va costa o reproiectare a site-ului web dacă o faci de la zero și faci o revizuire completă a site-ului tău.

Vedeți, costurile de reproiectare pot varia. Ați putea plăti chiar și 500 EUR dacă doriți doar să vă îmbunătățiți imaginile.

În cele din urmă, totul se rezumă la domeniul de aplicare al activității efectuate pe site-ul dvs., așa că am creat mai multe grupuri pe baza acestui domeniu de aplicare menționat mai sus.

 

Redesign

Redesign se referă la o simplă restilizare vizuală a site-ului web. Vorbim despre un aspect nou, diferite culori, fonturi și poate un logo. Aceasta este, probabil, cea mai ușoară cantitate de muncă pe care ați putea-o face site-ului dvs., iar costurile asociate cu acesta vor fi considerabil scăzute pentru a se potrivi.

 

Rewiring

Rewiring se referă la o revizie a sistemelor de backend. Aceasta include, dar nu se limitează la, trecerea la un alt CMS, trecerea la găzduire în cloud și poate chiar dezvoltare SaaS și actualizarea securității.

Inutil să spun că lucrurile tehnologice costă mult mai mult decât o simplă schimbare a logo-urilor și a fonturilor și va trebui să plătiți pentru o licență pentru un nou CMS, să angajați mai mulți dezvoltatori și va dura mult mai mult timp pentru finalizare.

 

Remodeling

Remodelarea unui site web este o combinație a celor două grupuri anterioare. Remodelarea implică refacerea majorității front-end-ului și back-end-ului site-ului.

Aceasta include toate lucrurile despre care am vorbit înainte. Probabil vă veți schimba și actualiza în întregime elementele vizuale, precum și veți lucra la backend.

În schimb, acest lucru vă va costa o sumă considerabilă de bani, precum și timp, dar beneficiile sunt mai mult decât evidente dacă ați citit articolul până acum.

 

Reconstruire

Aceasta presupune construirea unui site web de la zero. Vorbim despre modernizarea completă a tuturor sistemelor, trecerea la un serviciu de găzduire complet nou, CMS nou-nouț, arhitectură complet nouă și, pe deasupra, imagini noi.

Inutil să spun, costurile dvs. aici vor fi la fel de mari ca și crearea unui site web nou-nouț. Din nou, nivelul de funcționalitate al site-ului web va determina care vor fi costurile finale, dar un site bun va costa între 2000 și 20000 EUR.

 

Cuvinte finale

În cele din urmă, renovarea site-ului dvs. este o idee bună?

Răspuns scurt - da, în cele mai multe cazuri, este. Majoritatea site-urilor web mai vechi au dificultăți să se clasifice prea sus în motoarele de căutare și să atragă vizitatori noi, darămite să obțină noi conversii.

Deci, da, dacă aveți un site web vechi, ar putea fi timpul să îi oferiți o nouă față, precum și o nouă inimă și va fi mai mult decât fericit să vă asigurați clienți noi și să vă creșteți veniturile.

 

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii

Stai putin...
Comentariul tau a fost trimis cu succes. Multumim !
Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp dupa revizuire !