Dacă vrei ca firma ta să prospere în anii următori, trebuie să fii dispus să te adaptezi.
În lumea afacerilor, lucrurile evoluează mereu. Să rămâi la curent cu tendințele înseamnă că poți profita de orice oportunitate care îți iese în cale. Pierderea acestor oportunități și rezistența la schimbare poate face ca afacerea ta să rămână în urmă.
Nicăieri altundeva acest lucru nu este mai adevărat decât atunci când vine vorba de site-ul companiei tale. Site-ul web este inima afacerii rale. Acesta servește ca un hub pentru tot ceea ce reprezintă compania ta. Un site web grozav va informa cititorii și va genera clienți potențiali pentru organizația ta. Neavând un site web actualizat, înstrăinezi clienții potențiali de la conectarea cu marca ta.
Iată nouă semne că site-ul tău nu reușește să-și exploateze potențialul. Dacă site-ul tau. se încadrează în una dintre aceste categorii, poate fi timpul pentru o reproiectare!
1. Site-ul tău web pare depășit
Orice design de site web va părea învechit dacă este lăsat să treacă suficient timp. Tehnologia disponibilă astăzi pentru designerii de site-uri web nu era disponibilă nici măcar cu puțin timp în urmă. Site-ul companiei tale din anii 2000 poate să fi fost minunat pentru vremea respectivă, dar pur și simplu nu rezistă în comparație cu ceea ce este posibil acum.
Nici măcar cele mai mari instituții nu sunt imune la acest lucru. De exemplu, așa arăta site-ul Institutului de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionalã O.R.L. "Prof. Dr.D.Hociotã"la începutul anilor 2020:
Primele impresii sunt cruciale! Dacă un potențial client face clic pe site-ul tău, acesta va dispărea în grabă dacă îl consideră depășit. Pierzi bani reali dacă nu actualizezi aspectul site-ului. Pentru a preveni acest lucru, ar trebui să faci pași mari pentru ca site-ul tău să arate actual. Majoritatea experților sunt de acord că orice site web ar trebui revizuit la fiecare doi până la trei ani.
2. Site-ul tău nu este compatibil cu dispozitivele mobile
Optimizarea pentru dispozitive mobile trebuie să fie o prioritate pentru orice proprietari de afaceri care doresc să-și îmbunătățească site-urile web. Majoritatea traficului web în zilele noastre este realizat pe dispozitive mobile. Prin urmare, site-ul tău web trebuie să fie viabil pe toate platformele. Acest lucru va oferi clienților o experiență mai bună, va crește rata de conversie a clienților potențiali și va crește clasamentul pe Google. Dacă cineva iți vizitează site-ul pe smartphone-ul său, nu va rămâne mult timp după ce își dă seama că ar fi mai ușor pe site-ul altcuiva.
Un site care este slab optimizat pentru mobil va:
- Avea timpi de încărcare lenți
- Forța utilizatorul să deruleze orizontal (horizontal scroll)
- Avea imagini care nu se încarcă rapid
- Avea lizibilitate și formatare slabă a textului
Dacă ai primit numeroase plângeri cu privire la optimizarea site-ului tău pentru dispozitive mobile, ar fi înțelept să treci înaintea problemei prin reproiectarea site-ului.
3. Site-ul tău web este lent și se blochează
Datorită internetului, acum avem acces la informații aproape nelimitate prin apăsarea a câteva butoane. Dezavantajul este că acum oamenii sunt din ce în ce mai nerăbdători mai ales când sunt nevoiți să aștepte. Dacă site-ul tău este lent, sunt șanse mari ca majoritatea oamenilor să nu rămână prin preajmă. Vor căuta în altă parte. Site-ul tău ar trebui să fie optimizat pentru încărcare rapidă, iar dacă nu faci acest lucru ar putea afecta afacerea ta.
Mulți factori joacă un rol important în scenariul în care un siteul web nu răspunde. Poate fi rezultatul unor imagini neoptimizate. Imaginile mari folosesc lățime de bandă inutilă și pot reduce timpul de încărcare a unui site web. Software-ul învechit (cum ar fi Flash, de exemplu) și codul dezordonat pot încetini site-ul la un acces cu crawlere.
Repararea unui site lent, înseamnă că cei care îți găsesc site-ul vor rămâne mult mai mult timp.
4. Navigarea pe site-ul tău este o provocare
Un site web confuz este unul care nu va avea o rată de retenție foarte mare. Un site web poate fi dificil de navigat din cauza gafelor de proiectare și a defectelor tehnice. Erorile de design apar atunci când un site web este proiectat cu o abordare de stil greșită, pe lângă subiect. Acest lucru poate duce la un site web care este lent și frustrant de navigat.
Site-ul tău trebuie să fie un loc în care clienții tăi ideali să poată găsi toate informațiile esențiale despre marca ta. Dacă este dificil să găsești detalii cheie despre ceea ce reprezintă compania ta, poate fi o problemă! Poate deveni o mare pierdere de timp dacă primești mereu apeluri pentru că cineva nu poate găsi informații de bază despre marca ta. O reproiectare a site-ului web poate face ca toată această durere de cap să dispară pe termen lung.
5. Site-ul tău web suferă de link-uri stricate
Link-urile întrerupte pot împiedica pe cineva să acceseze paginile site-ului tău și pot afecta clasamentul SEO. Poate fi agravant să dai clic pe o pagină doar pentru a descoperi că linkul este stricat. După cum s-a spus anterior, oamenilor nu le place să aștepte informații. Oricine întâlnește un site web stricat va reveni probabil la rezultatele căutării și va încerca un alt site. Odată ce Google își dă seama că ai link-urile întrerupte, va penaliza site-ul tău web și îl va muta și mai departe în rezultatele căutării. Site-urile web mai vechi care au fost construite pe software vechi au adesea câteva link-uri rupte care le țin jos in clasament.
Dacă site-ul tău este dificil de navigat din mai multe motive, ar trebui să iei în considerare o reproiectare. Oamenii vor rămâne pe site-ul tău mai mult timp și pot face mai multe achiziții.
6. Este dificil să implementezi modificări minore pe site-ul tău web
Unul dintre principalele avantaje ale unui site web modern este că poți face ajustări din mers. Poți oricând să postezi pe blogul tău, să îți actualizezi magazinul și să corectezi orice greșeli de scriere pe care le poți observa. Site-ul tău ar trebui să evolueze continu, pe măsură ce marca ta se schimbă odată cu vremurile, la fel ar trebui și site-ul tău. Un site web ar trebui să servească drept locație pentru toate informațiile esențiale legate de compania ta.
Pot apărea provocări atunci când efectuarea de modificări minore la site-ul tău devine o problemă mai mare decât valoarea sa. Ceea ce ar trebui să fie o binecuvântare pentru marca ta poate deveni rapid un coșmar dacă site-ul tău a fost construit folosind un software vechi. Încearcă să te gândești la un site web vechi ca la o casă foarte veche. La fel ca o casă, un site web are nevoie de o bază solidă pe care să fie construit. Pe măsură ce timpul trece, crăpăturile pot începe să se arate. Scândurile pot începe să se strice. Tehnicile moderne folosite pentru a construi case sunt rafinate și concepute pentru a dura. Același lucru se poate spune despre software-ul site-ului web. Continuarea construirii pe o fundație proastă va duce la un eșec inevitabil.
Amintește-ți, actualizarea site-ului tău ar trebui să fie un proces ușor și nedureros. În zilele noastre, a devenit mult mai ușor să îți gestionezi singur site-ul. Modificările minore care ar fi necesitat cândva un specialist dedicat site-ului web pot fi acum efectuate intern cu oușurință relativă. Continuarea utilizării software-ului vechi de site te va face să pierdzi bani și timp prețios atunci când nu ar trebui să fie cazul.
7. Ești depășit de concurenți – SEO slab
Există multe motive posibile pentru care site-ul tău web rămâne în urma concurenței. Optimizarea site-ului tău pentru motoarele de căutare poate fi un proces confuz. Google ia în considerare mulți factori atunci când stabilește ce va fi afișat în rezultatele căutării.
Google tinde să penalizeze site-urile cu o rată scăzută de retenție. Dacă oamenii rămân pe site-ul tău doar câteva momente, asta poate însemna că trebuie să schimbi unele lucruri. De asemenea, se uită la calitatea conținutului site-ului tău pentru a determina dacă site-ul oferă informații valoroase. Dacă site-ul tău se luptă să capteze clienți potențiali, este probabil ca site-ul să nu fie la înălțimea standardelor moderne de SEO și să necesite o reproiectare.
8. Nu face conversii prea multe
Știm cu toții că o afacere are nevoie de vânzări pentru a supraviețui. Nu generarea de venituri este cea mai fundamentală problemă pe care o poate avea afacerea ta. Unele companii depind în întregime de site-ul lor web pentru a face bani. Dacă site-ul tău web nu face multe vânzări, nu vei putea rămâne deschis foarte mult timp.
Dacă afacerea ta nu generează aproape la fel de multe venituri ca odinioară, probabil că trebuie să revizuiești site-ul.
9. Obiectivele companiei tale s-au schimbat
Ca antreprenor, obiectivele tale ar trebui să evolueze mereu. Când internetul a devenit o parte fundamentală a conducerii unei afaceri, ne-a oferit luxul de a putea schimba direcția. Pe vremuri, dacă aveai un magazin fizic, nu puteai să te abați prea mult de la asta. Afacerile online au flexibilitatea de a evolua drastic în timp.
Este important să menții site-ul web relevant și în conformitate cu obiectivele actuale ale afacerii tale. Poate că misiunea ta s-a schimbat de când ai început! Sau poate doriești să schimbi aspectul site-ului web pentru a se potrivi mai bine cu noua traiectorie a afacerii tale.
Oricare ar fi, este important să rămâi fidel obiectivelor tale. Procedând astfel, vei beneficia de satisfacția clienților tăi.
Concluzie
Site-ul tău web reprezintă modul în care compania ta va fi percepută. Menținerea site-ului tău la zi și modern va asigura pe oricine îți vizitează site-ul că reprezinți o afacere adevărata. Nerespectarea acestui lucru te poate face să pierzi din vânzări, să irosești resurse inutile și să rănești imaginea companiei. Reproiectarea site-ului tău la fiecare câțiva ani te va ajuta să menți marca actuală și de succes.