3 moduri de a reuși cu afacerea dvs. online în 2023

3 moduri de a reuși cu afacerea dvs. online în 2023

Marketingul digital este un organism neobosit care evoluează în fiecare zi. Se poate vedea asta în numărul mare de agenții de marketing digital care există astăzi pe piață. Și se pare că una nouă apare în fiecare zi. La fel și cu afacerile de tot felul – în fiecare zi se deschid noi afaceri, totuși, o cantitate mică dintre ele poate supraviețui cu adevărat.

Afaceri online în 2023

Chiar dacă trebuie să lupți cu mulți concurenți, există totuși șansa de a reuși. Iată trei reguli de bază pentru a crea o afacere online remarcabilă.

1. Site simplu, profesional

 

Chiar și din 2018, multe site-uri web sunt doar o mizerie. Navigare plictisitoare, prea multe funcții fără un mesaj clar și CTA lipsă. Nimeni nu vrea să se mulțumească cu numere bune, ci cu un site web care generează venituri din aceste numere. Fiecare proprietar de afacere vrea să profite la maximum din efortul său.

Cel mai simplu mod de a începe este un site web profesional. Simplitatea pare a fi calea corectă. În lumea în care trăim astăzi, nu trebuie să îți mai faci griji despre cunoașterea limbajelor de programare web pentru a avea propriul site. Este o tendință atemporală fără prea mult efort și aduce rezultate uimitoare atunci când este bine făcută.

Pune-te în pielea clientului tău. Aterizează pentru prima dată pe site, fără să cunoască o marcă, așa că ultimul lucru pe care vrea să-l facă este să verifice temeinic meniul și pagina principală. Vrea doar să știe ce oferi, cum va rezolva această problemă și cât costă, nu?  

Simplitatea vine și cu un alt avantaj - viteza de încărcare. Mai puține imagini, mai puține slidere, au un impact semnificativ asupra vitezei site-ului. Pe de o parte, vizitatorii se așteaptă la un timp de încărcare de maximum 2 secunde, iar pe de altă parte, asta afectează și clasarea în Căutarea Google. Algoritmii sunt setați să ofere ce este mai bun vizitatorilor, așa că dacă site-ul tău nu corespunde acestor criterii, ia în considerare o penalizare de la Google.

Sfatul pe care îl vei primi de la cele mai bune companii de web design este același. Scapă de funcțiile inutile, fă ordine în meniul de navigare și îmbunătățește experiența utilizatorului în loc de a oferi o mizerie aglomerată. Când clienții găsesc cu ușurință ceea ce caută, ajută la creșterea ratei de conversie.

Creează conținut care convertește și oferă vizitatorilor un motiv să revină. Dacă revin în mod repetat, te ajută să crești vânzările. Încearcă să declanșezi curiozitatea cu un conținut care va fi postat în mai multe părți în continuare. Dacă conținutul este suficient de interesant, oamenii vor reveni cu siguranță pentru a vedea ce se întâmplă în ulterior.

La sfârșitul zilei, nu uita că clienții tăi sunt încă doar oameni. Oferă-le o valoare reală și se vor întoarce la tine. Dacă nu îi poți ajuta chiar acum, spune-le mai târziu că ai cercetat temeinic problema lor, dar, din păcate, nu ai reușit să găsiți o soluție. Chiar și efortul contează cu adevărat.

2. Strategie de social media creativă și unică

 

Cu puțin înainte de începutul lui 2017, am asistat la câteva tendințe interesante (de schimbare a jocului) în rețelele sociale. Lansarea de către Facebook a videoclipurilor live și revoluția Snapchat în ceea ce privește dispariția conținutului au creat o nouă modalitate de a interacționa cu publicul.

Strategie unică de social media

Aceste două exemple sunt dovada direcției viitoare a rețelelor sociale. Accentul se pune acum pe momentul actual și pe conținutul live și mai mult facilitat prin intermediul dispozitivelor mobile. Utilizatorii vor să simtă că trăiesc momentul și să-și arate emoțiile în legătură cu acesta. Acest lucru a dus la lansarea noilor interacțiuni cu microsite-uri ale Facebook și acum poți interacționa mai mult decât doar cu un simplu „like”. Păstrează acest lucru în minte și ajustează-ți cu atenție strategia de social media.

Aceste tendințe aduc noi oportunități de marketing și un nou mod de comunicare. Gândește-te la tot conținutul pe care îl produci pentru a-l potrivi cu fiecare canal pe care îl folosești. Livrarea conținutului trebuie să fie clară și concentrată pe nevoile clientului . Pentru a dezvolta un astfel de conținut țintit și care se poate identifica pentru clienții tăi., poți apela la serviciile agențiilor de creație care iți vor adapta mesajul în cel mai atractiv pachet pentru clienții tăi.

3. Campanie AdWords cu pagină de destinație

 

Publicitatea online devine din ce în ce mai importantă pentru afacerile online. Căutarea organică folosește un alt tip de strategie, în timp ce anunțurile plătite sunt optimizate pentru a obține o rată de conversie mai mare.

Dacă crezi că oamenii nu dau clic pe anunțurile plătite, uita-te la asta. Rocketseo.com scrie că „De fapt, anunțurile de căutare plătite reprezintă 64,6% din clicuri atunci când oamenii caută în mod special să cumpere ceva (folosind cuvinte cheie cu intenție comercială ridicată).” În plus, se speculează ideea că Rețeaua de display Google deservește 180 de miliarde de afișări (vizionări) în fiecare lună, ceea ce echivalează cu aproximativ 6 miliarde de vizualizări în fiecare zi”. Cifre destul de impresionante, totși.

Când cineva face clic pe un anunț PPC, este foarte posibil ca persoana să știe deja unde va ajunge.

Pentru o campanie AdWords de succes e nevoie de o pagină de destinație, totodata este foarte importantă o potrivire a mesajele ambelor, titlul și descrierea AdWords cu copia paginii de destinație.

pagină de destinație este o pagină specială cu singura intenție – conversia. Nu este nevoie de navigație, nici de altă cale de ieșire.

Care sunt elementele cheie ale unui landing page bun, mai jos sunt câțiva dintre parametrii.

  • Titlu captivant și captivant, care se potrivește cu cel din titlul anunțului
  • Slogan care acceptă un titlu
  • Copie convingătoare care se concentrează asupra modului în care clientul potențial va beneficia de pe urma unei acțiuni
  • Garanție, rambursare, recenzii sau alte simboluri de încredere
  • Videoclip, previzualizare, prezentare sau alt conținut captivant care atrage potențialul client într-un mod în care acesta dorește să ia o acțiune
  • Îndemn clar și vizibil

Apoi poți începe configurarea campaniei AdWords. Ține întotdeauna cont de intenția utilizatorului și alegeți cuvinte cheie care determină acțiunea utilizatorului. Este recomandat să consulți această strategie simplă despre cum să promovezi paginile de destinație folosind campanii PPC.

În ciuda faptului că deții o afacere online, nu uita că încă vinzi oamenilor adevărați. Încearcă să te puni în locul lor și gândește-te la felul în care ar putea acționa. Când înțelegi comportamentul și nevoile clienților, atunci poți aduce valoare reală.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii

Stai putin...
Comentariul tau a fost trimis cu succes. Multumim !
Acesta va fi publicat in cel mai scurt timp dupa revizuire !