WEBSITE DESIGN & DEVELOPMENT LA UN SALON DE INFRUSETARE DE LUX
Shakiba Beauty Center, un salon de infrusetare de lux din nordul Bucurestiului doreste logo design si website.
PREZENTARE GENERALA
Bazandu-se pe concepte ce pleaca de la ideea generala de naturalete si cu o gama diversificata de produse bio certificate, Shakiba Beauty Center este un salon de infrusetare din nordul capitalei care si-a propus sa ofere servicii de infrumusetare de lux pentru cei mai pretentiosi.

Cunoasterea
Înainte ca orice proiectare sau dezvoltare să poată fi realizată, a fost esențială etapa de cunoastere in care am realizat mai multe interviuri cu părțile interesate pentru a demara proiectul și pentru a ne forma o viziune completă a sistemelor lor și a modului unic în care se desfasoara activitatea la SHAKIBA BEAUTY CENTER înainte de a face orice altceva. Asa am ajuns sa invatam despre Faravahar.
Faravahar, cunoscut și sub numele de Foruhar sau Farre Kiyâni, este unul dintre cele mai cunoscute simboluri ale zoroastrismului, o religie iraniană. Există diverse interpretări ale ceea ce simbolizează Faravahar și nu există un consens universal concret asupra semnificației sale. Cu toate acestea, se crede în mod obișnuit că Faravahar servește ca o reprezentare zoroastriană a fravashi, sau spiritul personal.
Faravahar este unul dintre cele mai cunoscute și mai folosite simboluri preislamice ale Iranului și este adesea purtat ca pandantiv. În ciuda naturii sale tradiționale religioase, a devenit un simbol secular și cultural pentru iranieni [1].
Odata ce am avut o idee despre cum se desfasoara lucrurile la SHAKIBA BEAUTY CENTER, nu ne ramanea decat sa ne apucam de treaba.
Logo Design
In ceea ce priveste design-ul logo-ului, indicatiile nu au fost foarte multe, insa au fost foarte clare, folosim simbolul Farvahar si a nuante de auriu.
Am început sa experimentam cu diverse aranjamente in ideea de a-i da posibilitatea clientului sa aleaga. Partea grafica, forme, aranjamente au fost discutate pe parcurs impreuna cu clientul in etapa in care multe variante din care sa aleaga au fost prezentate clientului.
In ultima etapa a crearii logoului, dupa ce am prezentat mai multe variante, am fost indrumati catre finisarea uneia dintre ele, cea aleasa de clientul nostru care ulterior a si devenit varianta finala a logo-ului SHAKIBA BEAUTY CENTER.
Cu siguranta ca a fost nevoie de multa implicare si devotament pentru a crea experienta uimitoare de care clientul nostru beneficiza, insa suntem cat se poate de siguri ca ar fi imposibil fara un proces de cunoastere atat de extins si de profund mai ales pentru ca proiectul nostru avea sa continue cu dezvoltarea websiteului SHAKIBA BEAUTY CENTER.

UX Strategy
Am început procesul de creare a designului siteului web prin prezentarea clientului a diferite sabloane din care acesta sa aleaga. Am creat un sitemap și wireframes pentru a ne asigura că funcționalitatea site-ului îndeplinește obiectivele proiectului.
Planificarea structurii site-ului, etapa in care am transpus totul în machete de design detaliate, ne-a permis să explorăm diverse palete de culori, perechi tipografice de fonturi, stiluri de imagini și modele de design.
După planificarea structurii site-ului, era timpul să transpunem totul în machete de design detaliate. Am început designul nostru vizual pentru interfața de utilizator prin programarea front-end folosind HTML5 și CSS3.
Build
Am creat un site personalizat construit cu ajutorul framework-ului e-Rektor MVC2.0, cu un design responsive optimizat pentru toate dimensiunile de ecran. Prin intermediul framework-ului e-Rektor MVC2.0 am avut posibilitatea de a personaliza infrastructura site-ului web si de a implementa Paradise Admin pentru a se potrivi nevoilor exacte pentru SHAKIBA BEAUTY CENTER, menținând în același timp simplu pentru administratorii de toate nivelurile de calificare să gestioneze, să actualizeze și să editeze conținutul.
În fiecare dintre aceste zone, am așezat paginile într-un mod care a făcut ușoară navigarea între secțiuni pentru a permite vizitatorilor să găsească rapid și ușor informații despre spital, pe cine să contacteze pentru noi informatii și formularele de contact disponibile si functionale.

Test & Lauch
Odată ce am construit complet noul site, am efectuat runda noastră internă de testare a site-ului. Facem acest lucru pentru fiecare proiect, astfel încât să putem găsi orice erori și să le rezolvăm rapid. Odată ce am stabilit că etapa de construire a site-ului a fost fără erori, am fost gata să-l dezvăluim către SHAKIBA BEAUTY CENTER.
După ce s-au terminat toate introducerile de conținut și testarea, eram gata să începem pregătirea pentru lansare pentru a-l transmite live! De îndată ce site-ul a fost configurat în noul mediu de găzduire, am efectuat o rundă rapidă, dar minuțioasă, de testare QA pentru a ne asigura că totul a fost transferat corect și că site-ul era live.
REZULTATE
SHAKIBA BEAUTY CENTER a fost încântată de noul lor site web, iar îmbunătățirile pe care le-am observat prin analize arată că vizitatorii site-ului găsesc ceea ce caută și se interacționează cu conținutul de pe site. Vizibilitatea pentru SHAKIBA BEAUTY CENTER a fost remarcata, de asemenea, datorită SEO îmbunătățit. Continuăm să repetăm, să ajustăm și să construim site-ul pe baza feedback-ului și a observațiilor despre modul în care este utilizat. Încântarea a fost și mai mare atunci când la foarte scurt timp după ce site-ul a fost live, desi amenajarea salnului inca nu a fost finalizata, vizitatorii site-ului au inceput sa sune pentru a-si face programari. Site-ul este cu adevărat o extensie vie, respirabilă a cine este SHAKIBA BEAUTY CENTER, iar experiența pozitivă pe care vizitatorii au împărtășit-o cu privire la utilizarea site-ului a fost extrem de apreciată.
CONCLUZII
În mod clar ghidați de obiectivele proiectului nostru, strategia, designul și dezvoltarea pe care le-am creat au lăsat SHAKIBA BEAUTY CENTER cu un instrument puternic de marketing care va continua să ajute la conducerea afacerii în anii următori.