SEARCH ENGINE MARKETING PENTRU DISTRIBUTIA DE ECHIPAMENTE MEDICALE

Cresterea vanzarilor prin intermediul campaniilor de promovare online pentru unul dintre cei mai imoprtanti distribuitori de echipamente medicale din Romania


PREZENTARE GENERALA

Echipamente și aparatură medicală destinate zonei de recuperare medicală și zonei de fitness, wellness și modelare corporală. REO Medical, și-a propus să redefinească zona de recuperare medicală, acesta fiind motivul pentru care începând cu 2014 au ales să importe aparatură medicală de ultimă generație de la furnizori internaționali, leaderi în domeniul recuperării medicale. Ca rezultat al efortului lor constant, azi, se mândresc cu faptul că sunt leaderi pe piața din România în domeniul recuperării medicale robotizate, cu faptul că sunt distributori exclusivi pentru mai multi furnizori și cu un portofoliu de peste 500 de produse și peste 700 de clienți.

Cunoasterea

Ca și în cazul multor proiecte, l-am început și pe acesta cu un interviu aprofundat cu părțile interesate cheie. În timpul interviului nostru cu aceștia, am identificat care sunt valorile lor de bază, cine era publicul lor țintă, am definit câteva obiective SMART și ne-am format idei despre cum să concepem o campanie de promovare online eficientă.

Am sărit într-o descoperire profundă cu ei și am început lucrurile prin efectuarea unui audit competitiv. Am studiat cu atenție ceea ce există deja pe piață și am observat unde sunt cele mai mari oportunități și lacune. Ne-am străduit să învățăm cât de mult am putut despre viziunea acestui brand in mediul online și am realizat interviuri cuprinzătoare cu părțile interesate.

Prin procesul nostru de descoperire, am reușit să ne concentrăm pe stabilirea obiectivelor clare, precum și pe ce mesaje dorim să transmitem pentru promovarea brand-ului Reo-Medical.

SEARCH ENGINE MARKETING (PPC)

Obiective

  • Crește gradul de cunoaștere a mărcii.
  • Măreste traficul pe website-ul lor.
  • Crește ratele de clic.
  • Creste numarul de cereri de oferta pe care le primeau din site-ul lor.

Abordare

Am implementat extensii la anunțuri pentru a ajunge la clienți cu mesajele potrivite la momentul potrivit și pentru a ieși în evidență în peisajul competitiv al distribuitorilor de echipamente medicale din mediul online

DISPLAY ADVERTISING

După perioada inițială de testare, Reo Medical și-a centrat eforturile de căutare pe patru obiective cheie:

Creșterea conversiilor online

Unul dintre obiectivele cheie ale Reo-Medical a fost creșterea conversiilor online realizate pe site-ul său. Pentru interogări de căutare de cuvinte cheie precum „apratura medicala” sau "tecar", marca a folosit Sitelink și Extensii de formular pentru a oferi consumatorilor o pagină de destinație mai aprofundată și mai relevantă și pentru a scurta calea de conversie către site-urile sale web. Făcând reclamele mai relevante pentru consumatori – și făcându-i să ajungă pe pagini mai relevante și aprofundate folosind Sitelink și extensii de formulare – compania a înregistrat o creștere cu 14% a conversiilor incrementale.

Generarea de conversii offline

Deși Reo-Medical activeaza pe o piață în crestere, aproape jumătate dintre potentialii sai clienti sunt încă in mediul offline si abordeaza lucrurile prin intermediul telefoanelor sau vizitelor în locatie. Pentru a aborda această tendință, am căutat să generăm apeluri direct din reclamele campaniei pentru a crește numărul de vizite pe site, în special atunci când consumatorii erau în mișcare. Am folosit extensiile de apel și Extensiile de locație și, în cele din urmă, am determinat creșteri ale CTR cu 4% și, respectiv, 9%.

Consolidarea încrederii consumatorilor

Cei mai pricepuți călători din ziua de azi petrec o cantitate semnificativă de timp căutând la colegii lor recenzii despre destinație atunci când decid asupra unui hotel. De exemplu, în medie, 49% dintre utilizatorii hotelurilor evaluează site-urile în timpul procesului de rezervare și 13% dintre cei care rezervă hoteluri folosesc rețelele sociale în timp ce caută hoteluri.4 În consecință consolidarea încrederii în brandul Reo Medical și permiterea clienților să interacționeze cu brandul pe rețelele sociale este un punct cheie in strategiea de promovare a Reo-Medical.

Remarcarea in randul competitiei

Folosind o varietate de tactici sofisticate oferite de Ad Extensions, am reușit să sporim gradul de cunoaștere a mărcii Reo-Medical și să mărim performanța la nivel general în peisajul extrem de competitiv al distributiei de echipamente medicale. Ajungând la clienți cu informații relevante la momentele potrivite, Reo-Medical a crescut în cele din urmă traficul către site-ul său web și conversiile făcute pe acesta.


REZULTATE

+4%

CTR a crescut cu 4% utilizând extensiile de apel.

+9%

CTR a crescut cu 9% utilizând extensiile pentru localizare.

^24%

Sitelinkurile și extensiile de imagine aproape au dublat valorile CTR pentru grupurile de anunțuri AdWords activate de la 13% la 24%.

6%

CTR a crescut cu 6% folosind adnotări sociale în termeni de marcă.

19%

CTR a crescut cu 19% utilizând extensiile de recenzii.

14%

Sitelinkurile și extensiile de formulare au dus la o creștere cu 14% a conversiilor.

CONCLUZII

Pentru a rămâne competitiv în distributia de echipamente medicale, unul din principalii distribuitori de echipamente medicale, Reo Medicala a dorit să-și consolideze strategia de marketing digital. Având obiectivele cheie de a mări traficul online pe website-ul lor, de a crește ratele de clic, de a crește gradul de cunoaștere a mărcii, dar mai ales de a creste numarul de cereri de oferta pe care le primeau din site-ul lor, am apelat la extensiile de anunțuri Google AdWords. După ce am experimentat campanii cu volum mare de căutare, am lansat cele mai de succes extensii în alte campanii. Prin adoptarea acestei abordări, Reo-Medical a crescut conversiile cu 14% cu sitelinkuri și extensii de formular de cerere de oferta și a folosit extensii de contactare prin WhatsApp pentru a crește ratele de contactare cu 19%, printre alte succese.