GRAPHIC DESIGN PENTRU CEA MAI DE LUX AGENTIE IMOBILIARA
Agentie imobiliara cu logo-ul auriu, carti de vizita, mape si rollup
PREZENTARE GENERALA
CITY INVESTMENT a fost creata in 2004 si a acumulat o experienta vasta in industria imobiliarelor. Aceasta lunga perioada de activitate in domeniul intermedierii tranzactiilor imobiliare (pentru o clientela diversa: expati, corpuri diplomatice, institutii bancare s.a.), si in ceea ce priveste investitiile in bunuri imobile, ne-au condus la concluzia ca, in Bucuresti, doar cateva companii imobiliare se ocupa exclusiv cu profilul de proprietate adecvat pentru investitori si proprietati imobiliare de lux.
De-a lungul timpului, CITY INVESTMENT a conceput multe idei cu privire la modul de a umple acest gol in domeniul imobiliar din Bucuresti, fiind alaturi de clientii sai, pentru a le presta servicii excelente de real estate.

Cunoasterea
CITY INVESTMENT a venit la noi cu o idee genială - a vrut un logo, care să fie de impact, elegant sa exprime lux sa aibe fundal, sa induca ideea de strategie de afaceri foarte stricta și increderea maxima in activitatea pe care o desfasoara.
Această idee avea un potențial incredibil și avea nevoie de ajutorul nostru pentru fi pusa in practica. Insa, pentru noi a reprezentat una dintre cele mai mari provocari.
Am sărit într-un proces de cunoaștere profundă cu ei și am început lucrurile prin efectuarea unui audit competitiv. Am studiat cu atenție ceea ce există deja pe piață și am observat unde sunt cele mai mari oportunități și lacune. Ne-am străduit să învățăm cât de mult am putut despre viziunea acestui domeniu in mediul online și nu numai și am realizat interviuri cuprinzătoare cu părțile interesate.
Planificare
Am cercetat cât mai multe surse potențiale de inspirație pentru design și branding și am creat un moodboard extins pentru a surprinde toate direcțiile creative pe care le putem lua în considerare.
Logo design
Echipa noastră talentată de design a început cu o paletă de culori și o explorare a logo-ului cu clientul. Cu intenția de a crea o paletă de culori plină de nuante vibrante de auriu, dătătoare de viață, care au vorbit despre mentalitatea inovatoare și axată pe creștere a lui CITY INVESTMENTS am venit in intampinarea clientului nostru cu primele idei.


Business card design
Conceptele de logo realizate manual care descriu domeniul imobiliarelor au oferit echipei CITY INVESTMENTS câteva opțiuni solide din care să aleagă.
Utilizarea modelelor abstracte moderne și a gradienților, in combinatie cu imagini obisnuite, ne-a ajutat să ajungem la un logo final care este modern, de impact și auriu.
Mape personalizate
Cu logo-ul finalizat, următorul pas al proiectului este realizarea machetei grafice pentru mape personalizate.
Cu atât de multe complexități în construirea logo-ului, a fost incredibil de important să facem in asa fel incat sa mentinem ideea de unitate in design-ul mapelor, astfel ca trebuia sa evitam pe cat de mult, posibilitatea de a induce ideea ca mapele sunt dintr-o poveste diferita de cea a logo-ului. Drept urmare, aici simplitatea a jucat un rol foarte important, fiind abordata ideea unui fundal foarte inchis astfel incat sa concida si cu fundalul original al logo-ului.


Folder design
O prezență digitală nouă, eleganta și de impact face CITY INVESTMENTS să servească mai bine clienții actuali și viitori.
CITY INVESTMENTS a venit la noi cu un proiect provocator și cu o dorință profundă de a-și îmbunătăți prezența digitală.
Am reușit să oferim toate acestea și multe altele doar in urma unui proces de cunoastere profund, amanunțit care ne permite să punem accent pe furnizarea de servicii de o calitate superioară și pe un viitor mai bun și mai frumos.

Roll up banner design
Având un un sablon de design clar definit, am trecut aplicarea designului vizual si la alte materiale publicitare, cum ar fi la roll-up banner.
O parte majoră a fazei de proiectare grafică a implicat alinierea aspectului vizual al site-ului cu liniile de design ale celorlalte materiale publicitare ale CITY INVESTMENTS
Graphic design
Pe baza constatărilor noastre, am făcut recomandări de culoare. Am trecut printr-un proces similar pentru fonturi, cercetând, testând și evaluând sute de fonturi disponibile pentru a ne asigura că cel selectat reprezintă marca CITY INVESTMENTS.

CONCLUZII
Cu un proces de cunoasteare atât de extins și un proces de creație atat de profund, a fost nevoie de multă muncă pentru a crea experiența uimitoare de care CITY INVESTMENTS beneficiază. Suntem mândri de identitatea vizuală pe care am reușit să o creăm pentru CITY INVESTMENTS in mod special pentru imaginea puternica de marketing stabilită pentru anii următori.