BRAND DEVELOPMENT INTEGRATION PENTRU UN COMERCIANT DE PIESE AUTO
Firma ce se ocupa de distributia pieselor auto doreste logo, carti de vizita si flyer
PREZENTARE GENERALA
Un startup in domeniul comertului cu piese auto, evident ca are nevoie de servicii de brand development. Asta se intampla si cu AUTOMOTIVO si pentru asta a apelat la serviciile noastre de design pentru crearea brandului sau.
Cunoasterea
Am inceput un proces de cunoastere pentru a ne da seama ceea ce isi doreste clientul, proces in urma caruia am tras cateva concluzii cu privire la ideea generala despre ce fel de imagine isi doreste AUTOMOTIVO. Cu toate ca nu am avut parte de foarte multe informatii a fost suficient cat sa ne apucam de treaba. Odata ce am stabilit o paletă de culori asa cum ne-a fost indicat, am trecut la exploatarea logo-ului cu diverse aranjamente si fonturi, evident cu intentia de a-i da posibilitatea clientului sa aleaga din mai multe variante.

Logo Design
Conceptele de logo realizate care descriu domeniul clientului au oferit lui AUTOMOTIVO câteva opțiuni solide din care să aleagă.
Experimentand initial cu mai multe variante de fonturi, ulterior am ajuns in situatia in care sa ne inspiram clientul pentru a ne da si mai multe detalii cu privire la ceea ce urmareste sa fie in final logo-ul sau.
Am ajuns in momentul in care am realizat ca esential in finalizarea procesului de creare a unui logo este momentul in care design-ul nostru inspira lui AUTOMOTIVO exact ceea ce doreste el sa exprime clientilor sai.
Business Card Design
Aranjarea in pagina sau alegerea fontului potrivit au fost doar cateva din provocarile la care AUTOMOTIVO ne-a sups in ceea de-a doua etapa a proiectului nostru.
Desi aveam deja culorile de baza stabilite, am făcut recomandări in ceea ce priveste aranjarea elementelor, forma sau suportul pentru tipar. Am trecut printr-un proces similar pentru fonturi, cercetând, testând și evaluând multiple variante pentru a ne asigura că cel selectat reprezintă marca AUTOMOTIVO.
Flyer Design
Am început cu aceeasi paleta de culori din logo-ului cu clientul cu intenția de a crea un design plin de nuante vibrante, care sa vorbeasca despre activitatea AUTOMOTIVO.
Utilizarea modelelor abstracte moderne și a gradienților, in combinatie cu imagini obisnuite, ne-a ajutat să ajungem la un produs final care sa impresioneze intreaga echipa.
CONCLUZII
Cu o identitate vizuala care se potrivește acum cu viziunea sa asupra activitatii pe care o desfarasoara, AUTOMOTIVO poate continua cu încredere să construiască un viitor mai performant si mai sigur pentru clientii sai.